🤣🤣🤣🤣چیشد موقعی که ضایع شدی من نمی فهمم
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersاسکول اصلا تو کیلو و تنو ول کن تو نمیفهمی الان سال ۲۰۱۷ گفته ۱۲۵ تن بوده ۱۴۰۰ تن تو ام نبوده پس زر نزن الان سال ۲۰۲۵ شده ۹ تن یعنی کم شده میفهمی ؟ یعنی ما اونقدری که قبلا استخراج میکردیم الان نمیکنیم
@Ghfyhgt8 May 2026Replying to and 4 othersوای چرا می خواهی روی اشتباهت پا فشاری کنی ما حدود ۱۴۰۰ تن منابع اورانیوم طبیعی. الان هم کلا ۹ تن غنی شده داریم. اون ۱۲۵ تن نوشته منابع جدید کشف شده که حدود ۱۴۰۰ شده.
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersباشه بابا تو راست میگی ولم کن نصف شبی مغزم هنگ کرد خدا لعنتت کنه 😑
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersگمشو بابا اون یکی پیامم که درمورد اورانیوم ۶۰ درصد گفته بودمو جواب ندادی که 🦦
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersاورانیوم ۶۰ درصد برای ایران بده بعد برای آمریکا و روسیه و چین و پاکستان و کره شمالی و هند و اسرائیل خوبه ؟ اونا تا ۹۹ درصدم غنی سازی میکنن تازه جزو npt ام نیستنجواب بده
@Ghfyhgt8 May 2026Replying to and 4 othersاولاً روسیه، چین، آمریکا قبل از تشکیل npt داشتند. اما درمورد هند و پاکستان چون دوتا کشور هم مرز بودند و تجربه جنگ داشتند، بعد از اینکه هند اولین بمب اتم را آزمایش کرد به طوری غیر رسمی این اجازه به پاکستان داده شد تا ان هم به سلاح هستهای دست یابد.
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersنخیر پاکستان npt رو پاره کرد و رفت بمب اتم ساخت اجازه بهش داده نشد 😊 چرا به اون حمله نمیکنن پس؟
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersچون پاکستان صد و هفتاد تا بمب اتم داره و میتونه کره زمین رو غیر قابل سکونت کنه و باعث انقراض بشریت بشه. ببخشید ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. واقعا داری یه همچین سوال خنده داری میپرسی یا من یه چیزی رو نفهمیدم ؟
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersخیلی ساده ای. ج.ا تمام این مدت نقشه اش ساخت بمب اتمی و گریز هسته ای بوده. از نیابتی ها تا بقیه کارایی که کرده همش بازدارندگی برای گریز بوده. واقعا فکر میکنی یه عده بچه دو ساله بهت حکومت میکنن که بتونن بمب بسازن و نسازن ؟ هیچ حاکمی انقدر احمق نیست. خدعه میکنن میگن نمیخوایم، سعی کردن فعلا موفق نشدن