Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
🤣🤣🤣🤣چیشد موقعی که ضایع شدی من نمی فهمم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
اسکول اصلا تو کیلو و تنو ول کن تو نمیفهمی الان سال ۲۰۱۷ گفته ۱۲۵ تن بوده ۱۴۰۰ تن تو ام نبوده پس زر نزن الان سال ۲۰۲۵ شده ۹ تن یعنی کم شده میفهمی ؟ یعنی ما اونقدری که قبلا استخراج میکردیم الان نمی‌کنیم
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
وای چرا می خواهی روی اشتباهت پا فشاری کنی ما حدود ۱۴۰۰ تن منابع اورانیوم طبیعی. الان هم کلا ۹ تن غنی شده داریم. اون ۱۲۵ تن نوشته منابع جدید کشف شده که حدود ۱۴۰۰ شده.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
باشه بابا تو راست میگی ولم کن نصف شبی مغزم هنگ کرد خدا لعنتت کنه 😑
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
برو دفعه بعدی با مطالعه بیا.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
گمشو بابا اون یکی پیامم که درمورد اورانیوم ۶۰ درصد گفته بودمو جواب ندادی که 🦦
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
الان بپرس جواب بدم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
اورانیوم ۶۰ درصد برای ایران بده بعد برای آمریکا و روسیه و چین و پاکستان و کره شمالی و هند و اسرائیل خوبه ؟ اونا تا ۹۹ درصدم غنی سازی میکنن تازه جزو npt ام نیستنجواب بده
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
اولاً روسیه، چین، آمریکا قبل از تشکیل npt داشتند. اما درمورد هند و پاکستان چون دوتا کشور هم مرز بودند و تجربه جنگ داشتند، بعد از اینکه هند اولین بمب اتم را آزمایش کرد به طوری غیر رسمی این اجازه به پاکستان داده شد تا ان هم به سلاح هسته‌ای دست یابد.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
نخیر پاکستان npt رو پاره کرد و رفت بمب اتم ساخت اجازه بهش داده نشد 😊 چرا به اون حمله نمیکنن پس؟
Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
چون پاکستان صد و هفتاد تا بمب اتم داره و میتونه کره زمین رو غیر قابل سکونت کنه و باعث انقراض بشریت بشه. ببخشید ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. واقعا داری یه همچین سوال خنده داری میپرسی یا من یه چیزی رو نفهمیدم ؟
خب سوال من واسه اینه که خب ما که نداریم اصلا چرا بهمون حمله میشه پس ؟ همشم که میگه واسه سلاح هسته ای 😐 پس نتیجه میگیریم اگه سلاح هسته ای داشته باشیم واسمون منفعته
03:07 - 8 May 2026

4 Reactions
262 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
خیلی ساده ای. ج.ا تمام این مدت نقشه اش ساخت بمب اتمی و گریز هسته ای بوده. از نیابتی ها تا بقیه کارایی که کرده همش بازدارندگی برای گریز بوده. واقعا فکر میکنی یه عده بچه دو ساله بهت حکومت میکنن که بتونن بمب بسازن و نسازن ؟ هیچ حاکمی انقدر احمق نیست. خدعه میکنن میگن نمیخوایم، سعی کردن فعلا موفق نشدن