شما میشید کاسه داغتر از آش اگه کمک های آمریکا نبود روسیه الان اکراین رپ شخم زده بود آیا کمک امریکا به اکراین به دلیل دلسوزیه نه به دلیل اینه که روسیه رقیبشه خیلی ساده
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersشما میشید کاسه داغتر از آش اگه کمک های آمریکا نبود روسیه الان اکراین رپ شخم زده بود آیا کمک امریکا به اکراین به دلیل دلسوزیه نه به دلیل اینه که روسیه رقیبشه خیلی ساده
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersکاسه داغتر از آش نمیشیم نگاه میکنیم ببینیم بقیه جاها چه خبره. کسی انتظار دلسوزی از کشوری نداره ولی غارت و جنایت فرق داره
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمن می گم آمریکا زورگو ظالم جنایتکاره (به نظرم این خاصیت قدرته) ولی خب کشور های دیگه هم همین طورن شما برید تاریخ ایران تا قبل از ۵۷رو بخونید کمترین قدرتی که به ایران ضربه زده آمریکا بوده برخلاف روسیه و انگلیس من میگم آمریکا دشمن ما نبود بلکه ما اونو دشمن خودمون کردیم
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersاینم باز اشتباهه باید گذشته رو دید کارهایی که در گذشته شده الان نتیجه چیزی که سال ها کاشته شده منم به عنوان یه کنشگر مستقل که دلبستگی به این حکومت دارم نه به آمریکا منم فقط دلبسته ایران هستم خب شما تصمیم میگیرید از حاکمیت دفاع کنید حالا من دلیلتون رو نمی دونم ح
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمی دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersپس موافقی که الان باید از کشور دفاع کرد در مقابل آمریکا؟ما هم مردمیم. این توجیه خوبی برا باز کردن دروازه شهر رو دشمن نیست.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersنیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمشکل شما اینه حاکمیت رو با ایران یکی میدونید اگه من بخوام براندازی کنم می گید دشمن هستی این حرفا کاری به جنگ ندارم
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersشما همونی نیستید که به مردم میگید کودتاگر؟؟ منم جامعه شناسی خوندم