شما میشید کاسه داغتر از آش اگه کمک های آمریکا نبود روسیه الان اکراین رپ شخم زده بود آیا کمک امریکا به اکراین به دلیل دلسوزیه نه به دلیل اینه که روسیه رقیبشه خیلی ساده
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
کاسه داغتر از آش نمی‌شیم نگاه می‌کنیم ببینیم بقیه جاها چه خبره. کسی انتظار دلسوزی از کشوری نداره ولی غارت و جنایت فرق داره
من می گم آمریکا زورگو ظالم جنایتکاره (به نظرم این خاصیت قدرته) ولی خب کشور های دیگه هم همین طورن شما برید تاریخ ایران تا قبل از ۵۷رو بخونید کمترین قدرتی که به ایران ضربه زده آمریکا بوده برخلاف روسیه و انگلیس من میگم آمریکا دشمن ما نبود بلکه ما اونو دشمن خودمون کردیم
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
تو می‌گی الان وسط این جنگ تحمیلی چیکار کنیم؟
اینم باز اشتباهه باید گذشته رو دید کارهایی که در گذشته شده الان نتیجه چیزی که سال ها کاشته شده منم به عنوان یه کنشگر مستقل که دلبستگی به این حکومت دارم نه به آمریکا منم فقط دلبسته ایران هستم خب شما تصمیم میگیرید از حاکمیت دفاع کنید حالا من دلیلتون رو نمی دونم ح
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
حاکمیتو ول کن.این جنگو بر علیه "ایران" نمی‌دونی؟
می دونم ولی حاکمیت رو هم بر علیه منافع ایران می دونم از آمریکا گله ای ندارم چون خارجیه ولی از شماها گله دارم چون ایرانی هستید بخشی از مردم کشور خودتون رو هل دادید توی بغل خارجی
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
پس موافقی که الان باید از کشور دفاع کرد در مقابل آمریکا؟ما هم مردمیم. این توجیه خوبی برا باز کردن دروازه شهر رو دشمن نیست.
نیست ولی من نمی تونم بیام کنار کسایی که تو خیابون برام دوشکا گذاشتن و می دونم اگه فردا روزی جنگ تموم شد بعدش همون تیر توی پیشونیمه و بهم بگه سرباز آمریکایی
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
وقتی برای دفاع از کشورت وایستی چرا باید بهت بگن آمریکایی؟
مشکل شما اینه حاکمیت رو با ایران یکی میدونید اگه من بخوام براندازی کنم می گید دشمن هستی این حرفا کاری به جنگ ندارم
چون یکیه 😐 تموم کشورا میگن جمهوری اسلامی ایران بعد یه بچه بی دین از تورقوز آباد میگه حاکمیت و کشور جدان
18:23 - 8 May 2026



1 Reply

شما همونی نیستید که به مردم میگید کودتاگر؟؟ منم جامعه شناسی خوندم