۱۴ سال در توئیتر بودم.تلخی وشیرینیهای بسیاری را در این میکروبلاگ آمریکایی چشیدم.حضورم در توئیتر بیشتر به این دلیل بود که نمونه ایرانی قوی نداشت.اما در ۲ ماه گذشته ویراستی در داخل راه افتاده و حضور ما پس از افشاگریهای ایلان ماسک در توییتر بیشتر به تقویت دشمن کمک میکنه.به ویراستی کوچ میکنم
