17 May 2026نمیدونم چرا یه سریا توقع دارن کیفیت عکسی که با گوشی نوکیا گرفتن و تبدیل کنم به عکس با آیفون ۱۷ پروعزیزم من کارم فتوشاپه شال حضرت یوسف که ندارم😐😂💔3324884312
.𝑲𝒐𝒔𝒂𝒓جاَنِ فَدآِ.@Heriizz17 May 2026Replying to @N_nahelehبممم010121
_ناحله"³¹³"_@N_naheleh • 17 May 2026Replying to @Sarbaz_353آدم میمونه چی بگه والا😑😑😑😑
@N_naheleh • 17 May 2026