آره والا ، من به شخصه دیگه از این دعوا ها خسته شدم . هیچ آورده ای برای مردم نداره. هرکی دنبال آتوی طرف مقابله
@amirhossein_137427 September 2024Replying toآره والا ، من به شخصه دیگه از این دعوا ها خسته شدم . هیچ آورده ای برای مردم نداره. هرکی دنبال آتوی طرف مقابله
@HojatyAhmad10 March 2026Replying toتناقض از کل حرفاتون میباره این ویراست رو در مناسبت شهادت رییسی نوشتید توهین تخریب و... اینها رو نوشتی چرا انتخاب میکنند در حالی که خودتون سردمدار توهین فحاشی تهمت تخریب هستی کماکان منتظر گفتگو باشما هستم اصلأ تو عمرم هیچوقت از دست هیچکس من سر سوزنی دلخور نشدم اما از شما بشدت از دلخوری گذشته بشدت ا…Show more