وطن دوستان ززآ و سلطنت طلبا ، ایا با اروپا برای فضولی های بی جا و خود رییس پینداریش هم مشکل دارند؟ یا اگر اروپا و امریکا ایران رو تکه تکه کنن باز هم عاشق چشم رنگی های مو طلایی باقی میمونن؟اها فقط به خاطر جنگ صدام و حزب بعث از عراقی ها بیزارن... #اصلا_راضی_نیستم از این همه بی شر.فی....
13:48 - 18 October 2024

2 Reactions
180 Views