4 April 2026
‏رئیس جمهور پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت ؛درست همزمان با گفتگوی من با مردم آمریکا، رئیس شورای راهبردی سیاست خارجی کشور هدف ترور قرار می‌گیرد و به شهادت مظلومانه همسرش منجر می‌شود. افکار عمومی بین‌المللی قضاوت کند؛ کدام طرف اهل گفتگو و مذاکره است و کدام طرف تروریست؟!
Profile picture of ‌mj‌
@mj52074184 April 2026
Replying to
رئیس جمهور محترم اینترنت رو کی میخواید وصل کنید؟چرا صدای اعتراضات مارو نمیشنوید.ما به خاطر قطعی اینترنت کارو زندگیمون رو هواس.
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano4 April 2026
Replying to and
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄به خاطر کسب و کار شما نمیتونن کل کشور رو به فنا بدن! و ببرن زیر حمله سایبری!اگر درخواستی به حقی برای کسب و کارتون دارین، بهتره در مورد کمک و حمایت مالی و یا جبران خسارت تا پایان جنگ باشه نه اینترنت!!
@FFFFFFateme4 April 2026
وقتی آخر ماه حقوقتون توی جیبتون باشه معلومه درکی از کسب و کار های اینترنتی ندارید... بجای پیدا کردن راه حل، صورت مسئله رو پاک میکنید و به راحتی جمعیت عظیمی که از این راه روزی درمیارن رو نادیده میگیرید!
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano4 April 2026
ما حقوق دولتی نداریم، شرف داریم!جمعیت عظیم هم بهتره کم کم برن از برنامه های داخلی برای کسب درامد استفاده کنن و به جای اعتراض مدام هم برنامه های ایرانی رو رونق بدن هم کسب درامد کنن...
@FFFFFFateme6 April 2026
بهتره تعریفتون از شرف رو اصلاح کنید و اگر درک نمیکنید حداقل نظر هم ندیدبنده همزمان که در سایتم و پلتفرم های خارجی فعالیت داشتم، در پلتفرم های داخلی و باسلام هم فعالم اما این کجا و آن کجاقبل از قطع اینترنت بین الملل باید زیرساخت داخلی اون فراهم شده باشه! رونق دادنش تا حدی دست ماست ناراضی بانو
Profile picture of ‌ناراضی بانو‌
@Na_razi_bano6 April 2026
یه نمونه از خودم که ۲۰ میلیون شهریه دادم اما نمیتونم پایان نامه بنویسم بدون اینترنت و حالا باید مرخصی بگیرم ...این شاید سهم من باشه در این جنگ...شرف یعنی بگم هرچند جور کردن این پول برام سخته ولی عیبی نداره فدای سر وطنم...
@FFFFFFateme6 April 2026
قطعا هرکس به نوبه خودش ضرر میکنهشما میتونید به روش سنتی از طریق کتاب ها پایان نامتون رو تکمیل کنید اما ما نمیتونیم بگیم کارگرم بیکار شد یا اجاره کارگاهو ندارم بدم فدای سر وطنمما رسالتمون رو در خیابونا انجام میدیم و از مسئولین هم انتظار داریم راجع به حق طبیعیمون یعنی اینترنت پاسخگو باشن!
جای توضیح شرایط زندگیم و درس خوندنم نیست فعلا...یقینا شرایط سنتی رو ندارم و گرنه انجام میدادم...در هر حالت من نظرم رو گفتم، و حق دادم اما در این شرایط درخواست تسهیلات و کمک یا خسارت از دولت منطقی و واقع بینانه هست!و یقینا مسئله امنیتی هست که اون رو بستن...خدا به همه کمک کنه انشالله
01:29 - 6 April 2026

55 Views


1 Reply

@FFFFFFateme6 April 2026
بنده هم علاقه ای به دونستن شرایط شما ندارمتسهیلات توانایی بازپرداخت اقساط میخواد و گرفتن هر گونه کمکی هفت خوان رستم دارهانتقاد به نحوه برخورد با مسائل امنیتی هست نه انکار اون...انشالله