+قبلنا ..._قبلنا چقد زندگیم خوب بود🚶🏻♀️#چالش
iri@Narges_8561931 May 2024آری ، خوگرفته ام به این دردها 'به لنگیدنِ همیشهی یک جایِ کارها ..
@Narges_8561931 May 2024یکی از شیرینترین احساسایی که میشه تجربه کرد، اولویت بودنه.پ.ن: برا من ک پیش نیومده همچین احساسی:)
@Narges_8561928 May 2024اگهبخواممهمترینتجربهزندگیموباهاتوندر میونبذارم؛بایدبگمکههیچوقتواسهآدمایمهمزندگیتونانقدرزیادنباشیدکهتبدیلبهیهآدماضافیبشین:)!🖤🌱-
@Narges_8561919 May 2024میزنم عینک به چشمم درس میخوانم ولی ؛پنج ساعت رویِ یک خط ماندهام از فکرِ تو ..!
@Narges_8561930 April 2024مشکل من: 1 دقیقه کافیه یه چیزی منو بهم بریزه،24 ساعت طول میکشه تا برگردم به حالت اولیه.🚶🏻♀️
@Narges_8561929 April 2024شاعر تراز؟ فقط سعدی!مثلا یجا تو جواب آدم فضول میگه:من چنینم، تو برو مصلحت خویش اندیش :))))
@Narges_8561927 April 2024مزخرفترین نوستالژی کودکی: منم بیام؟ نه ،ما داریم میریم آمپول بزنیم!😐👋🏾
@Narges_8561927 April 2024چه بسا!از جایی که به آن امیدی نیست،به انسان خیر میرسد..(:-غررالحکم،حدیث۳۸۳۰--امیرالمومنینعلیهالسلام-
@Narges_8561926 April 2024یکیبودمیگفتتوجهآدماروازکاراشونبفهمنهازحرفاشون،نگاهکنببیناولویتچندمآدماییتایهوبخودتنیایببینیتمامخودتوگذاشتیوسطدرحالیکههیچوقتمهمتریننبودی،میگفتبهخودتاحترامبذارتابهتاحترامبذارن.میگفتمثلمانباشاینقدربودیمکهبودنمونبهچشمنمیاددیگه.
@Narges_8561924 April 2024لطف کنید فردا ، بعد از تایمِ کنکوراز هیچکدوم از کنکوریا نپرسید چطور بود یا چیکار کردن ، بعد ازاومدنِ جوابام انتظار نداشته باشیدرتبهشونُ بهتون بگن ، چون رتبهیِ کنکور یه چیزِ کاملا شخصیِ . درک کنید :)))
@Narges_8561924 April 2024اگه احیانا وقت کردین واسه کسایی که کنکور دارن دعا کنین ، به جاییبرنمیخوره :)'
@Narges_8561917 April 2024احترام سن و سال نگهداشتن اشتباهه ، باید احترام احترام رو نگه داشت :)!
@Narges_856198 April 2024نشد من به یکی بگم دیشب دو ساعت خوابیدم،نگه بابا تو که خوبی من یه ربع خوابیدم یعنی این ایرانیا تو هر زمینه ای تا ثابت نکنناز تو بدبخت ترن ولت نمیکنن🙄🚶🏻♀️
@Narges_8561931 March 2024بسته با پارچه ای فرق پدر را اماصد و ده روز دگر خون گلو را چه کند. . .💔😄
@Narges_8561931 March 2024حقوق کارگر در سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۱۲ میلیونتومان رسید،دیه یک مرد بالغ ۱ میلیارد و دویست میلیونتومان شد،اگه این پول دیه رو بزارید بانک،ماهی ۳۰ میلیون سود میده .این یعنی مردن ما از زنده بودنمون بیشتر درامد داره :))))🥲🤌🏻