هوس کردم منم ناشناس بزارم پاشید بیاید حرف بزنیم😉https://harfeto.timefriend.net/17054449564263
iriPinned post
@Nasibe_sadat17 January 2024هوس کردم منم ناشناس بزارم پاشید بیاید حرف بزنیم😉https://harfeto.timefriend.net/17054449564263
@Nasibe_sadat12 February 2024بابا قبول به ما میگید ساندیسی ما میدونیم ساندیس چیه نسل بعد رو که اصلا نمیدونن ساندیس چیه رو میخواید چیکار کنید؟؟
@Nasibe_sadat7 February 2024
@Nasibe_sadat5 February 2024هر کس که مخاطبی دارد ، وظیفه دارد مردم را به انتخابات دعوت کند !- آیتاللهخامنهای -
@Nasibe_sadat5 February 2024✍عارفی به شاگردانش گفت:بر سر دنیا کلاه بگذارید🧢پرسیدند: چگونه؟ ☝️گفت: نان دنیا را بخورید،،،ولی برای آخرت کار کنید😅
@Nasibe_sadat4 February 2024✖️هیچوقت چیزی که نمیتونی ازش دفاع کنیرو نهببین نه بشنونه بگو نه بنویس
@Nasibe_sadat3 February 2024همش استرس اينو داشتم كه نكنه وسط بازى گزارشگر بگه: ادامه اين مسابقه را در برنامهى بعد خواهيد ديد..🤣
@Nasibe_sadat3 February 2024شاهزاده روم 2اتک آن تایتان 1پاناسونیک رو میز رئیس جمهور آمریکا ۱مرگ بر آمریکا ۲
@Nasibe_sadat3 February 2024منم دقیقا دیشب خواب دیدم 3_1 میبریم😆Replying toدیشب خواب دیدم ژاپن به سختی ایران رو ۳_۲ برد ....امیدوارم خوابم چپ باشه 😔😔😂
@Nasibe_sadat2 February 2024جان من اینقدر عکس از آدم برفی هاتون نزارید ما قمی ها گناه داریم برف نیومده اینجا🙁💔
@Nasibe_sadat31 January 2024مردم میفهمن چه کسی از جون مایه میزاره و وقتی موفق نمیشه خالصانه اشک میریزه مردم قدر میدونن و افتخار میکنن به همچین قهرمان هایی قدر گریه هایی مثل گریه های حسن یزدانی و طارمی رو میدونن
@Nasibe_sadat31 January 2024جوری که قلبم برای گریه های طارمی درد گرفت....💔دمت گرم آقا مهدی ان شاالله نبودت باعث همدلی بیشتر بچه ها میشه و میبریم بازی رو
@Nasibe_sadat31 January 2024
@Nasibe_sadat29 January 2024🔴 اگر رای دادن بی فایده بود، اینقدر رای ندادن رو تبلیغ نمیکردن...🔹 من رای می دهم تا در سرنوشت کشورم سهیم باشم.#رای_میدهم
@Nasibe_sadat29 January 2024