روایتگر پیروزی ساختگی دشمن نباشیم 🔻رنجنامه ای برای روایت سازی غلط از شکست جبهه خودی پوریا طیبی🔸حال این روزهای بسیاری از فعالان مجازی انقلابی ما اینگونه است که با هیچ چیز قند در دلشان آب نمی‌شود: 🔹نه با اعلام آتش بس در لبنان و گردن فراخی مقاومت، قند در دلمان آب شد.
🔹نه با اعلام عبور نفتکش های ایرانی از محاصره ادعایی آمریکا، قند در دلمان آب شد🔹نه با توقف آتش در زمانی که دست بالا داشتیم و متجاوز را مجبور به پذیرش آتش بس در زمان دلخواه خودمان کردیم و تهدیدهایمان در زدن زیرساخت های منطقه ای موثر واقع شد، قند در دلمان آب شد
🔹نه با شور و شعور ایرانیان با اقشار مختلف در شب های خیره کننده حماسه، قند در دلمان آب شد🔹نه ناتوانی دشمن در رسیدن به اهداف إعلامی خود در جنگ رمضان و شکست در تحمیل خواسته هایش به ایران قند در دلمان آب کرد
🔹نه زدن پهپاد، نه زدن جنگنده نسل۵، نه زدن رادار و پدافند، نه صاف کردن پایگاه های منطقه ای امریکا، نه زدن سوخت رسان های پیشرفته، نه نابودی آواکس های فوق پیشرفته، نه ناکار کردن تجزیه طلبان مرزی، نه ناکارآمد کردن ناوگروه هواپیمابر دریایی دشمن، نه شکست اقدام زمینی دشمن در جنوب شهرضا،
نه شکست تهدیدات علیه جزیره ها و خطوط ساحلی، نه درگیری همزمان رزمندگان موشکی_پهپادی با دو کرگدن دیوانه دارای سلاح اتمی و... هیچ کدام، هیچ کدام باعث نشد قند در دلمان آب شود🔸و نه روایت ده ها دستاورد دیگر جنگ رمضان....
🔹با یک سکوت موقت جبهه رزم و حضور سربازان دیپلماسی در صحنه جنگ مذاکرات به قول امام سید مجتبی خامنه ای، به یکباره همه آنچه از خاطرات نکبت بار برجام و... در ذهنمان بود را زنده کرده ایم.
🔹ندیدن شیرین کامی های ملموس و دیدن تلخ کامی احتمالی و ظنی و با کلماتی مانند شاید و ممکن است، عیب برخی از مردم کشورمان و امت حزب الله نیست؛ مشکل از ضعف مفرط و نداشتن سواد رسانه به طور اعم و ضعف وحشتناک ویران کننده نشناختن ابعاد جنگ شناختی دشمن به طور اخص در میان مردم و برخی صاحبان رای و نظر است.
🔹حربه جنگ شناختی دشمن و تخدیر دوست نمایان، دو فلاکتی است که باعث شده نظام جمهوری اسلامی در میان خودی ها و نخودی ها و دشمنان، همیشه متهم ردیف اول و بدهکارتر از همیشه معرفی گردد.
16:50 - 18 April 2026



1 Reply