مرگ بر آمریکا و مرگ بر دوستداران و سازشکاران و پیروان آمریکا
Replying toمرگ بر آمریکا و مرگ بر دوستداران و سازشکاران و پیروان آمریکا
Replying toچقدر بی شعوری تو جوادی حصاردوستی با قاتل رهبرقبل از ترامپ باید شما رو حذف کرد
Replying toبلاشک این اعتقاد رییس دولت و وزیر خارجه و بسیاری از وزرای دولت هم هست اما فعلا به زبان نیاورده اند
@Drgheh2dReplying toاز این بعد نه تنها مرگ بر آمریکا! بلکه مرگ بر اصلاحطلبهای غربپرست الیگارش سر خواهیم داد!لعنت بر روزی که شما فرزندان شیطان، شما اقلیت پرهیاهوی فاسد، زاده شدید!
Replying toاز این حرام زاده های رانتی جیره خور بیشتر از این نباید انتظار داشت اینا سر ناموسشان هم معامله میکنندخون رهبر که جای خود دارد
Replying toغلط کردی اولا،ما ملت با امریکا پدر کشتگی داریم،دوما شما ها از اول نوکر امریکا بودید،این تازگی نداره،سوما این آرزو به گور خواهی برد
Replying toامثال شما باسن بوسان چنین قراری داشتید! در شانتان هم است. ما ملت ایران چنین قراری را آتش میکشیم.مرگ بر آمریکامرگ بر اسراییلمرگ بر سازشکارمرگ بر منافقمرگ بر اصلاح طلب
Replying toچه کسی گفته با آمریکا قرار دوستی و آشتی داریمچقدر ممکن است سطحی نگر و احمق باشیمترامپ روزانه بدترین تهدیدات و توهین ها را نسبت به ملت ایران انجام میدهدصدای دوستی با دشمن قطعا از حلقوم دشمن خارج میشودملت ایران این جاهلان را تحمل نخواهند کرد هر چند در لباس دوست باشند
Replying toپزشکیان قبل از اینکه ترامپ امام ما رو به قتل برسونه گفته بود که ترامپ میتونه فرشته صلح باشه و نباید بگیم مرگ بر امریکا! گفته بود که مرگ بر سه نقطه!همه ی این جنایتهایی که الان داره مرتکب میشه رو از روز اول گفته بوداما هیچ کسی نخواست بشنوه و ببینه!همه دسته دسته قربون صدقه ش رفتن و باهاش بیعت کردن
Replying toچقدر ساده لوحانه اتحاد جماهیر شوروی مالک نیمی از جهان را با روسیه مقایسه کردهمعلوم شده که نه سواد سیاسی دارد و از تاریخ چیزی میداندکاسبان مذاکره همان خائنان برجام هستندبقول امام شهیدخسارت محض
Replying toآقای حصاری اگر این جمله شماست باید بحال شما تاسف خورد زیرا شما دچار نفاق شدیداما در مورد مرگ بر شوروی باید گفت روسیه شوروی نیست شوروی ابرقدرت بود که قطب فکری شرق بود بعد از نابودی تفکر و تجزیه به روسیه تبدیل شد اتفاقا ما هم بعد از نابودی تفکر و تجزیه امریکا مرگ بر آمریکایی که وجود ندارد نخواهیم گفت
Replying toمــــــــــــــــــــــــــــــــرگبـــــــــــــــــــــــــــــــــــرآمـــــــــــــــــــــــــــــــــــریکا تا ابد😏
Replying toقُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُمرگ بر این انسان، چقدر کافر و ناسپاس است!سوره عبس / آیه ۱۷اگر قرآن برای برخی شما آمریکاپرستان قدیمی شده!برای ما ، جاودان و همیشگی استتا جان در بدن داریم و تا زمانی که آمریکا ، آمریکاست#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل#مرگ_بر_منافق#مرگ_بر_وطن_فروش_خائن
Replying toآقای حصاری اگر مرد هستی این حرف را در یکی از تجمعات شبانه ملت مبعوث بزن تا بفهمی کف میدان چه خبره
Replying toآقای پزشکیان و اذنابش در خواب ببینند ما با آمریکا دوستی کنیم، دشمنی با شیطان بزرگ جزو اصول ماست،#حی_علی_الاصول#مذاکره_ننگین #سازش_نمیپذیریم#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_سازشکار
Replying toخاک بر سر سیاسیون بی بصیرت و کور دل رئیس جمهور نما و رئیس جمهور کمک کن
Replying toمرگ بر امریکا و باسن بوسان ترامپ امریکا.
Replying toجوادی ابله نمیدونه ایام محرم نباید جوک و لطیفه تعریف کنه؟ خاک بر سر گداصفتش، هوس کرده چسیلا نمکی با ذرت آمریکایی بخوره