فیلم ایتالیا ایتالیا رو دیدین دوستان؟
@missunknown324 May 2026Replying toیه دخترخاله داشتم، نزدیک بود برای ایتالیا شهید بشه. قریب به دو سه مرتبه این فیلم رو پخش کرد تا باهاش ببینم، هر بار به وضع حمل خانومه که میرسید خوابم میبرد. یه جوری بود.
@its_ali24 May 2026Replying to😂درسته فیلمه یه جوریه واقعا.بخاطر همین یه جوری بودنش چند بار نگاش کردم
@missunknown324 May 2026Replying toخیلی یه جوری بود. احساس میکردم این خانوم بی نهایت زیبا از نظر روانی وضعیت مطلوب و متعادلی نداره، بخش خیلی سنگینی از بار زندگی فقط روی دوش آقاهه بود و وا.
@its_ali24 May 2026Replying toدرسته .البته خیلی مواقع اینجوریه ها میبینی بعد ازدواج طرف مقابلت رفتارش عوض میشه ، یا افسرده میشه بعد یه مدت و... .
@missunknown324 May 2026Replying toکلاً تغییر رفتاریِ منفی توی هر نوع رابطهای_چه پیوند عاطفی، چه رفاقت یا شراکت یا هرچی_دلگیرکنندهست.نمیدونم تجربهش رو داشتید یا نه ولی اینجور مواقع آدم یه شَک و ترسی مثل خوره میفته به جونش که "این آدم عوض شده یا نقاب قشنگش رو برداشته؟"ترسناکه.
@missunknown324 May 2026Replying toدرست میگی عروس خانوم. {همسر فلوکسیتین نیست، همسره✍️✍️✍️}حالا البته محدود کردن این مسئله به ازدواج خیلی لوسه و اینکه با شما موافقم، تغییر فیالنفسه بد نیست، *برای همین ذکر کردم که تغییر منفی* ولی غمانگیزه خب. به یکباره با یه آدمی مواجه بشی که نمیشناسیش. شوکه میشی، خشکت میزنه.