حالا از عادی ترین حقوقمون برخورداریم و جالبه که باید بابتش خوشحالی کنیم. و خوشحالی میکنیم هم، اما جالبه. ملت بلاکش و دردمند و شریف.
This post was deleted by the post author.
@missunknown326 May 2026Replying toحالا از عادی ترین حقوقمون برخورداریم و جالبه که باید بابتش خوشحالی کنیم. و خوشحالی میکنیم هم، اما جالبه. ملت بلاکش و دردمند و شریف.