؛کلی پیام آمده که «شیخ، تند نمیروی؟!»نه گلم؛ من نه سوپرانقلابی هستم که جلوتر از رهبری حرکت کنم و برخلاف نظر ایشان به مسئولین فحش بدهم. نه اصولگرا هستم، نه اصلاحطلب، نه وفاقی، نه جلیلیتی و نه هیچ عنوان دیگری. بنده ولایی و انقلابی هستم و پیام رهبری هم برای من صریح است. هرکس بخواهد آن را توجی…Show more

