خوشا به حال گیاهان که عاشق نورندو دست منبسط نور روی شانه آنهاست
iri@Neda_gholampour7021 May 2026
@Neda_gholampour7021 May 2026باور کن ما نمیتوانیم هیچ مسیری غیر از صراط مستقیم برویم بیهوده سرگردان نباش تنها مسیر نور صراط مستقیم است
@Neda_gholampour7013 May 2026
@Neda_gholampour707 May 2026روزگار یه جوری شده همش حس میکنم خابم این کابوسه... تا دیروز باید به ترامپ اثبات میکردیم که هوشِ مصنوعی نیستیم امروز باید به این ثابت کنیم اقلیت نیستیم
@Neda_gholampour703 May 2026اگر #آمریکا و همفکرانش به ما بگویند،#سازش کنید تا گندم به شما بدهیم،ما یک نان را سی و شیش میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیر بار این ذلت نخواهیم رفت....#شهید_محمدعلی_رجایی🕊
@Neda_gholampour7028 April 2026نشستم یه گوشه از مهم نبودن چیزایی که مهم بودن لذت میبرم.816 KB
@Neda_gholampour7023 April 2026تاوان تفرقه▪️ امیرالمومنین علیهالسلام: به پایان کارِ ملتهای پیشین نگاه کنید! آن زمان که بینشان تفرقه افتاد و مهربانی و همبستگیشان از هم پاشید...📚 نهجالبلاغه، خطبۀ ۱۹۲919 KB
@Neda_gholampour7019 April 2026این وسط لازمه یادآوری کنم فصل امتحانات از رگ گردن به شما نزدیک تر است.249 KB
@Neda_gholampour7012 April 2026تعجب میکنم اسمش رو میذارید «شکست» مذاکرات! اگر ایستادگی بر سر مواضع و بستن راه زیادهخواهی و طلبکاری اسمش شکسته، تا باشه از این شکستها!
@Neda_gholampour709 April 2026شبهای هجر را گذرانیدیم و زندهایمما را به سخت جانی خود این گمان نبود🏴🏴🏴
@Neda_gholampour708 April 2026بعضی ممکن است فکر کنند آتشبس یعنی "صلح". نه؛ آتشبس یک مرحله از جنگ است. اگر دست سربازان میدان هنوز روی ماشه است، ما هم بايد در خیابان باشیم....2 MB
@Neda_gholampour705 April 2026ستارخان در خاطراتش می گوید: من هیچوقت گریه نکردم ، چون اگر گریه می کردم آذربایجان شکست می خورد و اگر آذربایجان شکست می خورد ایران شکست می خورد
@Neda_gholampour705 April 2026دیشب دوباره رفتیم خیابون،تو راه برگشت دیدم یه بچه مامانشو گم کرده از سرما میلرزه رفتم بغلش کردم یه چفیه انداختم دورش .بردمش رو تریبون گفتم مادر بچه کجاست؟همه خانم ها به خانمی که مستاصل دنبال گمشدش بود اشاره کردن و گفتن پسرت اونجاست!مادر پر کشید سمت پسرش.چفیه رو تن بچشو بوسید و گفت جانمان فدای ایران.