شهید زیاد دادیمباید بمونیم و کار کنیم...ملائکه عصبی بشن چه شکلی میشن
This post was deleted by the post author.
@Seyedshahed28 April 2023شهید زیاد دادیمباید بمونیم و کار کنیم...ملائکه عصبی بشن چه شکلی میشن
@Seyedshahed28 April 2023Replying toامروز هم به رخوت بی بادگی گذشت / آری گذشت! مستی دلدادگی گذشتدر آتش خیال تو با خود قدم زدم / دوران عاشقی به همین سادگی گذشتمی دانم ای فرشته که باور نمی کنی / شب های قصه گویی و شهزادگی گذشت