پارس مشکی،چراغ قرمز ،موتور زانتیا +۱۵۰ اسب،گیربکس دستچین+ دسیک و صفحه تویوتا ، خرچنگی پیانویی،کیت عربی،اگزوز ۲۳۰ بنزی
منمتمایلم به "پارس چراغ آبی موتور تی یو فایو ۱۶ سوپاپ با ۱۰۸ اسب بخار،گیربکس zf"
29 April 2026پارس مشکی،چراغ قرمز ،موتور زانتیا +۱۵۰ اسب،گیربکس دستچین+ دسیک و صفحه تویوتا ، خرچنگی پیانویی،کیت عربی،اگزوز ۲۳۰ بنزیمنمتمایلم به "پارس چراغ آبی موتور تی یو فایو ۱۶ سوپاپ با ۱۰۸ اسب بخار،گیربکس zf"
@Moeinmf29 April 2026Replying to andبلوچی که خودم عاشقشم ولی پلیس میخوابونه ماشین رو هدلایت آبی هم خوبه