دقیقا منم تو تاریکی نشستم دارم هر لحظه سه قوه رو از نظر می گذرونم . و البته اون ۱۶ میلیون نفر رو
@Biology_lover19 August 2025Replying toدقیقا منم تو تاریکی نشستم دارم هر لحظه سه قوه رو از نظر می گذرونم . و البته اون ۱۶ میلیون نفر رو
@najm_alsagheb9 September 2025Replying toمهم نیستعوضش رئیس جمهورمون خوش تیپه بامزه راه میره خنده دار صحبت میکنه !...شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت نعمت از کف بیرون کند #رئیسی
@Akhond10 September 2025Replying toچند روز قبل اقا از اهمیت اتحاد گفتنشما بر طبل استیضاح بکوبتو شرایط جنگی بهترین کار رو شما داری انجام میدیباتشکرنتانیاهو
@Dakterhavafaza4 November 2025Replying toحالا دیگه برقا مشکلی نداره هر وقت میلشون باشه قطع میکنن و مشکل دار میشه
@MasoudFadak7 November 2025Replying toآب و برق مهم نیست،خوشحال باشید که بزودی فیلترینگ برداشته میشه!!!!!#پزشکیان_تجزیهطلب