Replying to and 3 othersاین صحبت رهبر شهید رو قبول دارمولی این برا زمان قبل از جنگه , الان اگهفقط یک ماه دیگه هرمز بسته بود آمریکانابود میشد طبق ادعای ترامپ ولی یه مشتمسئول نادان ( شاید خائن ) سر بزنگاه کهمیشد سر آمریکا رو قطع کرد یهو تصمیم بهآتش بس گرفتن و کاملا مخالف نظر رهبریعمل کردن ... یعنی خاااک عالم بر سر شون
Replying to and 3 othersکی میخواهید برخورد گزینشی با سخنان رهبر شهید رو ترک کنید؟ کی میخواهید همه سخنان رهبر شهید رو بپذیرید؟آهان. فهمیدم. فقط حرفایی از امام شهید رو میپذیرید که خوشتون بیاد؟ آره؟متاسفم براتون
Replying to and 4 othersببین آقا مجتبیرهبر شهید هم در تایید و هم در نهی مذاکره صحبت کردندپس باید با مقایسه این دوتا برهه که یکیش مذاکره خوبه و یکیش مذاکره بده، به نتیجه ای برسیمنتیجه باید این باشه که آیا الان ما به زمانی که مذاکره خوب بود (۱۳۹۲) شبیهیم یا به زمانی که مذاکره بد بود (این اواخر و مواقع دیگه)قضاوت با خودت3 MB
Replying to and 5 othersببینید جناب سید علی هرگز نمیتونید از رهبر شهید انقلاب کلامی که نشان دهنده رضایت ایشان از مذاکره با امریکا بوده را پیدا کنید پس دست از تحریف کلام رهبر شهید بردارید اما اینکه مذاکره با امریکا را با اینکه راضی نبودند پذیرفتند به ظرفیت مسئولین و مردم برمیگردد مثل همین علی الاصول رهبر مون سید مجتبی
Replying to and 5 othersما یه سخنرانی امام شهید رو پخش کنیم، تحریف کردیم؟ متن صریحه جای شبهه نداره.
Replying to and 5 othersفیلم ارسالیتون قابل پخش و بارگیری نیست و نمیدونم محتواش چی هست اما ندید اطمینان دارم نمیشه ازش رضایتمندی رهبر شهید نسبت به مذاکره با امریکا رو در آورد ! شاید با موافقت رهبری بوده باشه اما با رضایت امامین انقلاب هیهات که بتونید مذاکره با یزیدیان زمان رو پیدا کنید
Replying to and 5 othersاین آقا سید علی کارشناس مسائل پاکستانهست برا همین اینقدر از مذاکره حمایتمیکنه چون میانجی بوده و ایشون احتمالا رفیق جون جونی عاصم منیره 😂هرچی بگی یه دلیل آبکی میاره
Replying to and 5 othersکلام صریح امام مجتبی خامنهای و پدر بزرگوارشون، آبکیه؟
Replying to and 5 othersبرید صحبت های دکتر پزشکیان پزشکمتخصص و جراح استاد دانشگاه رئیسجمهور توانمند رو بخونید میگه ۲۰ میلیون بشکه نفت از دولت دادیم سپاه تا تونسته بجنگه ؟ خل چله بخدا انگاسهم خانواده شه الانم فداکاری کردهیا اومده میگه : رفتید جنگیدید پای لرزشهم بمونید , واقعا فاقد عقله ، از رئیسجمهورم شانس نیاوردیم
Replying to and 6 othersآره منم برا همین اینقدر تعریف کردمدر واقع تیکه انداختم وگرنه دامپزشکهوالا بخدا گیر چه حقیر ها و ذلیل هاییافتادیم که ترامپ فقط مسخره ش میکنهبازم جلو اربابش ترامپ زانو میزنه