منّت ۲۰ ملیون بشکه نفت رو میذاری؟_ برا بابات بوده؟_ یا از جیبت دادی؟_ نفت مردم بود، و برای امنیت خودشون استفاده شد. نکنه نمیخواستی بدی؟!_ چند برابر همین رو دادی دست تراستیها و ارز رو برنگردوندن به چرخه اقتصاد! اونجا چرا صدات در نیومد؟!_ با آتشبس تحمیلیتون، آمریکا رو به محاصره دریایی گستاخ ک…Show more
8 MB