2d
منّت ۲۰ ملیون بشکه نفت رو میذاری؟_ برا بابات بوده؟_ یا از جیبت دادی؟_ نفت مردم بود، و برای امنیت خودشون استفاده شد. نکنه نمی‌خواستی بدی؟!_ چند برابر همین رو دادی دست تراستی‌ها و ارز رو برنگردوندن به چرخه اقتصاد! اونجا چرا صدات در نیومد؟!_ با آتش‌بس تحمیلی‌تون، آمریکا رو به محاصره دریایی گستاخ ک…Show more
8 MB
Profile picture of ‌وحید عسگری‌
Replying to
باید نظامیان ما اجازه می‌دادند این ابله رو مثل مادورو بندازند تو گونی و ببرند ، تا دیگه در جواب ایثار و پایمردی سربازان وطن که با حداقل حقوق که اونهم با تاخیر دریافت می‌کنند، اینطور گستاخی نکنه و منت نذاره .ضمنا اون پولی رو که ادعا میکنی زمان میبره تا اسلحه بشه ، این موشک‌ها مال قبله
مادورو که غیور وعزتمند بوداینو باید بندازن جلوی سگهای آمریکایی تا تیکه پارش کنن
14:07 - 24 June 2026

19 Views