نیاز به آب شدن نیست. شهرداری انشالله شن و نمک پاشی می کند. امان از سوء تعبیر با نگاه کاملا قطبی سیاسی.
@Pasdaran13 February 2023Replying toنیاز به آب شدن نیست. شهرداری انشالله شن و نمک پاشی می کند. امان از سوء تعبیر با نگاه کاملا قطبی سیاسی.
@A11011013 February 2023Replying toوالا ما بچه بودیم،طوفان نوح،عصریخبندان و...میشد ما سر ساعت ۷ تو مدرسه بودیم،بسکه بچه ها لوس شدن،تک وتنها شدن،این ی ذره برف که میاد ننه باباها میبینن میترسن
@Mojahed12813 February 2023Replying toنظرتون محترم ولی من قبول ندارم🗿مگه خودتون دانش آموز بودید بیشتر از اینها برف نمیومد🧐