به نظرتون این یخ‌بندان تا ساعتی دیگه که دانش‌آموزها راهی بشوند آب میشه؟وای از #بی‌تدبیری
06:59 - 13 February 2023

6 Reactions
782 Views


6 Replies

Profile picture of ‌ابوذر منتظرالقائم‌
@Pasdaran13 February 2023
Replying to
نیاز به آب شدن نیست. شهرداری انشالله شن و نمک پاشی می کند. امان از سوء تعبیر با نگاه کاملا قطبی سیاسی.

Profile picture of ‌مجید قادری‌
@Maghaa13 February 2023
Replying to
بیخیال اخوی.عکس بهتر و تاثیر گذار تری باید بگذارید.

Profile picture of ‌متین 🎼🔭🏀🇵🇸🇮🇷🇱🇧🇮🇶🇾🇪 A110110‌
@A11011013 February 2023
Replying to
والا ما بچه بودیم،طوفان نوح،عصریخبندان و...میشد ما سر ساعت ۷ تو مدرسه بودیم،بسکه بچه ها لوس شدن،تک وتنها شدن،این ی ذره برف که میاد ننه باباها میبینن میترسن

Profile picture of ‌مُـــجٰـــاهِــد‌
@Mojahed12813 February 2023
Replying to
نظرتون محترم ولی من قبول ندارم🗿مگه خودتون دانش آموز بودید بیشتر از اینها برف نمیومد🧐

Profile picture of ‌سجاد‌
@banikhazaei13 February 2023
Replying to
حتما ک باید برن چیه اینا

@user16742334126113 February 2023
Replying to
موصوع کم شدن ترافیک هست