2 April 2026
چرا ترامپ ناتو را نیاورد؟ چون توهم پیروزی چند روزه داشت و میخواست پیروزی بر ایران را به نام خودش ثبت کند. آیا ترامپ از ناتو خارج میشود ؟ هرگز چون ابرقدرتی آمریکا نابود میشود هدف ترامپ از آتش بس؟ فقط اجبار و اقناع ناتوست و این کار شدنی ست.هدف ترامپ ازجنگ ؟ قطعا سرنگونی و تغییر نظام .
پیچیده اش نکنیم. می خواد ایران ونزوئلا بشه که ایشالا به گور می بره آرزوشو
21:06 - 2 April 2026

1 Reactions
28 Views