کاش دکتر شریعتی رو میدیدمراستی تو از این دنیا چه چیز را دوست میداری؟#چالش
@Nulllllllll7 January 2026Replying toخب فکر میکنم مادرم،ساعت ها و کتاب هام و پشت بوم خونمون توی تابستون بهترین چیز باشه
@Nulllllllll7 January 2026Replying toجای خیلی خوبیه میرم روش و کلی زندگی در حال جریان جلوم ظاهر میشه
@Mary_ahmad7 January 2026Replying toمن هرموقع میرم روش فقط به آسمون نگاه میکنمزمین که بدتر دلمو میگیره.