بله با لیمویی مشکل دارم چرته، یه مدل هست برند باتو داره فلفل و لیموئه که قابل تحمله
@Pesarshojaa1 February 2026احسنت به این همه بصیرت 👏🏼
@Pesarshojaa1 February 2026اخه از چیپس لیمو مزخرف تر هم داریم ؟
@Viraxy1 February 2026Replying to and@Mahdidastras @Donald @spidermorgh @Taham @Hamsade @Amirhnorouzi7 @khodeMmde @Kakasangy @Nulllll @Nulll @Nulllllllll @Nulllllll @New_Null @nullllll @Nullllآقا کمک دوتا فلفلی فن ریختن سرم دارن بهم تجاوز فرهنگی میکننلیمویی فن نداریم اینجا؟123 KB