اینجا عشایر نه اب دارن نه برق نه دسشویی نه اینترنت و انتن(تو روستاشونم ندارن) ولی هنوز هرچی میشه میگن ما نوکر امام حسینیم و خیلی ام مذهبی. عاشق اخوندان.عقلشونم میرسه که هرجا میریم میپرسن چرارفتید با قاتل بابام(رهبر) مذاکره کردید؟بعد اونوقت تهران ارتین دلقک زاده وقتی سرعت نتش کمه اسلامو به فحش میکشه