6d
اینجا عشایر نه اب دارن نه برق نه دسشویی نه اینترنت و انتن(تو روستاشونم ندارن) ولی هنوز هرچی میشه میگن ما نوکر امام حسینیم و خیلی ام مذهبی. عاشق اخوندان.عقلشونم میرسه که هرجا میریم میپرسن چرارفتید با قاتل بابام(رهبر) مذاکره کردید؟بعد اونوقت تهران ارتین دلقک زاده وقتی سرعت نتش کمه اسلامو به فحش میکشه
متأسفانه هرکی بیشتر پای سفره نظام بوده لگدش هم بیشتر بوده
14:01 - 21 June 2026