11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
اون عده ای میگن نبایدبا آذربایجان وارد جنگ بشویم مطمئن باشید نوکر وجاسوس اسرائیله وقتی الیوف صهیونیستی تمام اوامر رژیم صهیونیستی را اجرا می کند #اگردراین_موقعیت_الیوف_رانابودنکنیم #مطمئنا_می شود #استخوان_لای زخم .
19:11 - 11 March 2026

3 Reactions
126 Views