درک میکنم چون ناراحتی جاش رو به عذاب وجدان میده. طرف مقابل هم اونقدر دیگه پشیمون نیست ...
This post was deleted by the post author.
@RHK_1354 October 2025Replying toدرک میکنم چون ناراحتی جاش رو به عذاب وجدان میده. طرف مقابل هم اونقدر دیگه پشیمون نیست ...