23 November 2024
میدونی بدتر از اینکه فکر کنی گوشیت نیست چیه..؟اینکه دست بزنی به ارتودنسیت و حس کنی لق شده😭😂خدا نصیب دشمنمم نکنه
@Ze90823 November 2024
Replying to
خداروشکر هیچکدومو حس نکردم 😌🤙
من متاسفانه هردوشو حس کردم😂🦦
21:56 - 23 November 2024

35 Views


1 Reply

@Ze90823 November 2024
Replying to
الهی بچمممم