Replying to and 10 othersبازم صفر و صدی نگاه کردید
Replying to and 10 othersReplying to and 10 othersبازم صفر و صدی نگاه کردید
Replying to and 10 othersصفرصد واسه یه کودکه که از استثناء ها خبر نداره
شما دارید تیم کشی میکنید که بچه های میناب برای ماست کسی حق نداره جز ما ناراحت بشه! در حالی که اونا میگن این بچه ها برای ما فرقی با بچه های دی ندارناونا میگن بچه های بازیچه سیاست نیستن خون خونه اما شما تیم کشی میکنید ببخشید اما خیلی کثیفید
Replying to and 10 othersاتفاقا ادامه میدم تا جوابم رو بگیرم چرا از خون این بچه ها برای مظلوم نمایی تو بحث ها استفاده میکنید؟
Replying to and 10 othersافرین👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻این رو باید جوابگو باشن و این که چرا سیستم پدافندی مناسبی در این ۵۰ سال در نظر نگرفتن ؟ چرا نیرو هوایی اصلا ندارن؟؟مگه ۵۰ سال این مملکت با تمام سرمایه هاش دستشون نبود پس داشتند چه کار میکردنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Replying to and 10 othersدو تا جنگ تو یه سال داشتیم هنوز خبری از پناهگاه نیست !جون ما برای شما خربزست؟ هشدار پیامکی آژیر خطر کووو؟ فقط ادعا و گنده گویی
Replying to and 10 others۴۰ سال پیش ۸ سال جنگیدن ، و بعد ۴۰ سال نه به فکر نیروهوایی بودن و نه سیستم پدافندی مناسب کیه که حالا جواب گو باشه ...
Replying to and 10 othersزنده باشن یه چیز میگینشهید بشن یه چیز میگیدمشکل حای دیگهست
Replying to and 10 othersاقا امین عزیزوقتی توی اسراییل آژیر و پناهگاه وجود داره به خاطر اینه که مساحتش بسیاربسیار کوچکتر از ایران هستدر ضمن مردم اونجا چون از ابتدای اشغالگری شون درگیر جنگ بودند خودشون زیر خونه هاشون پناهگاه درست کردند یعنی به طور شخصی