آقاجانِ مانمن در این جهان پرغبار، تنها یک شناسنامه دارم:عشق به وطنی که به برکت تو در سینهام خانه کرد.روزی اگر دستم خالی باشد، همین عشق را به عنوان سپر ایمانم تقدیم میکنم.تولدت درآسمانها مبارک… 💔✨•
@sana_grjdgi18 April 2026Replying toآقاجانِ مانمن در این جهان پرغبار، تنها یک شناسنامه دارم:عشق به وطنی که به برکت تو در سینهام خانه کرد.روزی اگر دستم خالی باشد، همین عشق را به عنوان سپر ایمانم تقدیم میکنم.تولدت درآسمانها مبارک… 💔✨•