#سیمین_بهبهانی :وصیت کرده ام بعد از مرگم؛ همراه مندو فنجان چای هم دفن کنند!!شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید . . .به هر حال دلخوری ها کم نیست از بندگانش . . .
21:20 - 27 June 2023



1 Reply