شرایط نخبه بودن و درس خواندن باید یکسان باشه.نباید جوری باشه که دهک های پردرآمد فرزندانشون به خاطر برخورداری از سطح آموزش بالا از بچههای شهرستانی و کم درآمد جلو بزنن فقط به خاطر پول باباشون.اون موقع میشه گفت نخبه و انتظار خدمت به کشور رو داشت وگرنه کسی که با پول میره دانشگاهتکلیفش معلومه... .