پسر آدم
@PesarAdam
بیا این شکلاتو بگیر رستم تهمتن من
🎀
+ به اینابیشتر از بزرگا داره خوش میگذره تو تجمعات
😂
#ایران
11:49 - 1 اردیبهشت 1405
News and events
political
Axis of Resistance
1
Reactions
157
Views
1
Replying to
@PesarAdam
1
Reply
Oldest
Seyed
@Sey_hoo
1 اردیبهشت 1405
Replying to
@PesarAdam
عالی بود
😂
1
1
0
61
1