در #مناظره حرف از #فیبر_نوری شد یاد کنم از #رویا_فروشی فیبر درتهران با #شهرداری #زاکانی در محدوده تحت پوشش!۴ماه هست #شاتل پول گرفته و #اینترنت نداده وای به حال جای که تحت پوشش نیست!#وزارت_ارتباطات #انتخابات @Hamed_Mahyari @PeymanGharehdaghi @lajevardi @Kharamid @EisaZarepour @ict_195 @Shatel_ir
