اینقدر این مسئولین دولتی و وزارت خارجه در برابر امریکا و غربی موس موس میکنند که بدبخت ها باور میکنند ملت ایران می توانند تسلیم کنند قمار باز امریکایی باز دید غربلیسان هنوز دنبالشن میگ نمی گذارم ایران غنی سازی کنه قمار باز حرفت برای غربلیسان واوداده خریدار داره ملت ایران تو دهنت میزنه کور خوندی