وحشت دنیای بی تو...؛💔
16 MB
@Tasnim_13_314 اردیبهشت 1405Replying toمن ازدغدغه دنیا و غم هایش استراحت کردم و امتم غریب و تنها و مظلوم
@Pirayesh14 اردیبهشت 1405Replying toاین عبارت برگرفته از جملات سید الشهدا عهنگامی که بالای سر حضرت علی اکبر ع رسیدند هست یعنیدیگه از مشکلات و غصه های دنیا و گرفتاری های دنیا رها شدی و ما را تنها و غریب رها کردی
@Pirayesh14 اردیبهشت 1405Replying to andيا بنى لقد استرحت من هم الدنيا و غمها و بقى ابوك فريدا وحيدا». :«پسرم، از غم و اندوه دنيا راحتشدى ولى پدرت غريب و تنها باقى ماند...