‼️می پرسند چرا باید نگران بود؟!️ مهمترین و مهلک ترین دلیل، بحث عبور از خطوط قرمز و ۱۰ شرط رهبر معظم انقلاب است.(حتی در بیان و ادبیات مسؤلین!)👈 طبق شروط رهبری اصلاً قرار نبود مذاکرهای درباره هستهای داشته باشیم.باید این مساله بصورت شفاف برای مردم روشن شود✊#ایران_قوی #مرگ_بر_آمریکا
7 MB