14 June 2026
‼️می پرسند چرا باید نگران بود؟!️ مهمترین و مهلک ترین دلیل، بحث عبور از خطوط قرمز و ۱۰ شرط رهبر معظم انقلاب است.(حتی در بیان و ادبیات مسؤلین!)👈 ‌طبق شروط رهبری اصلاً قرار نبود مذاکره‌ای درباره هسته‌ای داشته باشیم.باید این مساله بصورت شفاف برای مردم روشن شود#ایران_قوی #مرگ_بر_آمریکا
7 MB
متن توافق منتشر نشده اما بر مبنای صحبتهای دیشب آقای عراقچی نشانه‌های واضح خطای محاسباتی دیده می‌شود، خطرناک‌ترینش:تبدیل معادله‌ی «غلبه در مذاکرات» و «تثبیت دستاوردهای میدان» به معادله‌ی آزموده شده‌ی «بده بستان» و «رضایت دوطرفه»!این موضوع در برجام با عنوان «بردبرد» مطرح و منجر به خسارت محض شد.
08:45 - 14 June 2026

94 Views