✈باز از شیراز تا بیروت ...ا🖌📜ادر ره قدس از برِ جالوت میباید گذشت/بیگمان از طعنهیِ طاغوت میباید گذشت/تا رسد تبشیرِ حق از وادی اَیمَن به ما/همچو موسی، از همه ناسوت میباید گذشت/ زانکه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید/پس بسانِ مُحرِمِ لاهوت میباید گذشت/ادامه ابیات👇👇
