27 March 2025
باز از شیراز تا بیروت ...ا🖌📜ادر ره قدس از برِ جالوت می‌باید گذشت/بی‌گمان از طعنه‌یِ طاغوت می‌باید گذشت/تا رسد تبشیرِ حق از وادی اَیمَن به ما/همچو موسی، از همه ناسوت می‌باید گذشت/ زانکه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید/پس بسانِ مُحرِمِ لاهوت می‌باید گذشت/ادامه ابیات👇👇
بسیار خوش آهنگ و خوش مضمون بود طیب الله انفاسکم
12:04 - 28 March 2025

1 Reactions
751 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سید حامد نسابه‌
@nassabeh_com28 March 2025
Replying to
سپاس 🌷🙏الله یحفظکم