اتفاقا مردم آگاهی دارند ، و خوب هم میدونند چیزی که مردم نمیدونند اینه که اگر اینترنت برای کشور ناامنی ایجاد میکنه ، چرا فکر میکنید این ناامنی صرفا از طرف مردم عادی اتفاق میفته ؟ اکر اینترنت نا امنی میاره پس چطور میشه با پول خریدش؟(اینترنت پرو) چرا فکر نمیکنید این نا امنی از طرف همون افرادی که سیم کارت های سفید و اسامی مختلفی که کم هم نیست اتفاق بیفته ؟ ینی هر نا امنی شد فقط تقصیر مردمه عادیه؟ بقیه اولاد پیغمبرن همه ؟ حالا خوبه هر زمان اتفاقی تو این کشور افتاد سر نخش رسید به امثال کشمیری ها و کلاهی ها و بنی صدرها و مشایی ها و بقایی ها و احمدی نژاد ها و موسوی ها و خاوری ها و طبری ها و هزار تا اسم دیگه که همه شون از مسئولین و خواص بودند نه از مردم عادی ، درد اینجاس که اینترنت برای مردم عادی باعث نا امنی کشوره ولی برای بقیه برای جهاد تبیین !!!
21:54 - 8 May 2026