@parliamentarycandidate577612 June 2026Replying toدر مساجد و نمازجمعه همه در حال صرفهجویی هستیممستدعی است وضعیت معیشتی و درمان مردم را هم بهتر کنید
@aliko0cho0lo012 June 2026Replying toآقای رئیس جمهور ما از شما برق نمیخواهیم از شما عزت ایران اسلامی را میخواهیم اما نمیبینیم لطفا به این #مذاکرات_ذلتبار پایان دهید
@yaMahdi40312 June 2026Replying toاز ساعت 10صبح تا 5بعدازظهر برق کشاورزی قطع میشه به نظر شما این مدت چند درصد میشه؟چرا باوجود قطعی 7ساعته برق کشاورزی بازم برای مصرف خانگی برق کم داریم؟چرا هنوز شما نیامده بودید مشاورین شما میگفتن باید چندساعت برق نردم قطع بشه(مصاحبه عبدالعلی زاده) درحالی که دولت قبل از شما قطعی برق نداشت؟
@Haajiza12 June 2026Replying toدر منفور بودن ، رکورد بنی صدر و احمدی نژاد رو رد کردی آقای رئیس جمهور بیشعور و بی مصرف!!!
@marcopolo12 June 2026Replying toاگر فقط هر نفر یه لامپ خاموش کنه میدونید چه پولی تو جیب الیگارش میره..چون زورمون به اونا که نمیرسه ولی بیت المال این وسط ریخته.راحته برداشتنش.بجز گدایی و تیغ زدن مردم یه کار دیگه ام بکن که اخر عمری بره تو کارنامه ت
@Mhour12 June 2026Replying toپدرسگ های حرام لقمه چه کسانی هستند؟کسانی هستند که به جای کار کردن فقط دنبال آه و ناله کردن و سیاه نمایی هستند.
@abdi_ir12 June 2026Replying toوقتی عزت ما رو در مقابل دشمن لکه دار میکنید , وقتی که با سر میرید با قاتل رهبرمون مذاکره میکنید ، وقتی که هر روز کاسه چه کنم چه کنم دست میگیرد و آیه یأس میخونید معلومه که مردم با شما همراهی نخواهند کرد! چه دولت بدی برا این مردم بزرگ بودید و هستید!
@yaMahdi40312 June 2026Replying toعبدالعلی زاده در روزهای تبلیغات برای شمامیگفت برق خانگی راقطع میکنیم به تولیدکنندگان میدیم برای تولید،جناب پزشکیان کشاورزی فعالیت تولیدی محسوب میشه یا نه؟ دوسال ریاست شما کشاورزان نه خانه هایشان برق داردو نه چاه هایشان، علت این همه فشار بر این قشر چیه؟اون از خرید تصمینی محصولاتشان اینم از برق و سوخت
@velayat6812 June 2026Replying to#قطع_مذاکرات#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#خونخواهی_امام_شهید 🚩https://virasty.com/velayat68/1781284381991930491رویترز به نقل از یک مقام: قالیباف و ونس توافق را امضا میکنند. محل امضای توافقنامه در ژنو است.آقای قالیباف!شما به عنوان مسئول تیم مذاکره با شیطان، احیانا خیال ندارید توضیحی از مفاد یا روند مذاکره به مردم مبعوث و پای کار ایران بدهید⁉️مردم را قابل نمیدانید یا محرم نمیدانید⁉️ ✍ #م_طالبی_دارست…Show more
@YAA_ALI_11012 June 2026Replying toوای به حال کسانی که بخواهند حتی بر خلاف یکی از شروط رهبری، توافق نمایند(هر کسی که باشد)در این صورت باید منتظر اقدام انقلابی #مردم_مبعوث_شده باشند که کار خائنان را تمام خواهند کرد ان شاءالله ...خائنان، منتظر نواب صفوی ها باشند...#یا_لثارات_الخامنه_ای
@user17317685564112 June 2026Replying to#آقای قدم زن اگر یک مثقال غیرت داشتی و آتش بس را تحمیل نمی کردی الان با پیروزی قاطع دشمن را از منطقه رانده بودیم و با درآمد تنگه هرمز انتقام تحریمهای 47 ساله را می گرفتیم افسوس که الان یک قدم زن در راس امور استبرگردمجلس و به قدم زدنت ادامه بده
@user17764661406712 June 2026Replying toآقای پزشکیان!این قبیل امور حکمرانی،سواد حکمرانی و برنامه ریزی جامع ملی لازم دارد که جناب عالی بر خلاف قانون انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم رسما و علنا خطاب به مردم گفتید؛برنامه ای ندارمحالا چه انتظاری از آن اقلیت مردمی دارید که با اجماع حول محور شخصیت فاقد برنامه ریزی ملی،شما را رئیس جمهور کردند!
@Nazanin3hm12 June 2026Replying toامروزصحبتهای رئیسجمهور روخوندم...واقعا از این ادبیات خجالت کشیدم. اگه عین اصلاحطلبان دنبال تحقیرنیستیم بااونکه دولت عین استخوان در گلوهست و مجبوریم کمکش کنیم تا این دو سال بگذره،فقط به خاطر توصیهی رهبرمونه.لطفابرای دورهی بعدبرنامهریزی نکنید تاایران عزیزمون با حذف اصلاحات به قله برسه.