🔹 مروری بر سخنان رئیس‌جمهور در روز پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵▪️ «قدرت واقعی کشور در دانش، فناوری و سرمایه انسانی آن نهفته است.»▫️ «صلح در سایه احترام متقابل تحقق خواهد یافت.»▪️ «آنچه امروز به ثبت رسید، نتیجه استقامت ملی، عقلانیت سیاسی و دیپلماسی مسئولانه بود.»▫️ «همکاری و حمایت متقابل کشورهای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز ثبات، امنیت و پیشرفت پایدار در منطقه باشد.»
23:33 - 18 June 2026



22 Replies

Profile picture of ‌محمد بسحاق‌
Replying to
)بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم۲)رئیس جمهور مسئولیت مذاکرات و تفاهم نامه را قبول کردن و تعهد دادند۳)حقوق ملت و جبهه مقاومت حفظ بشه۴) اگر خلف وعده شد مذاکرات بعدی نداریمروشن شد که همه چیز با امام هماهنگ نیست؟؟؟متوجه شدید که این همه مدّت لشگر بلاگرهای فحّاش، چرا به کانالهای انقلابی و روشنگر مانن…Show more

Profile picture of ‌محمدحسین‌
رئیس جمهور خسر الدنیا و الاخره شد

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
بنده علی الاصول، نظر دیگری داشتم. (مقام معظم رهبری)

Profile picture of ‌محمد بسحاق‌
Replying to
جالبه که فرمودند: بین رئیس جمهور ایران و امریکا، نفرمودند بین ایران و امریکا!

Replying to
منتظر باش که ترامپ بهت احترام بزاره آقای رئیس جمهور

Profile picture of ‌محمد بسحاق‌
Replying to
همانطور که امیرالمومنین علی(ع) در نهایت با اصرار خواص جامعه(خوارج)، در عین نارضایتی مجبور به پذیرش حکمیت شدند.بین قبول کردن یک موضوعی و رضایت داشتن برای موضوعی فاصله‌ایست به اندازه زمین تا کهکشانها..

خفه .#بنی_صدر تا عزل نشود نه جنگی پایان می یابد و نه امنیتی بازگردانده میشود

Replying to
آقای پزشکیان متعهد،ترامپ گفت:🔹️باایران توافق نمی‌کردیم روزی$۷۰۰میلیون ضررمی‌کردیم.🔹️به بمباران ادامه می‌دادیم،کشتی‌هاحرکت نمیکردند و۵۰۰تا۷۰۰میلیون دلاردرروز،تجارت دریایی مختل میشد.🔹️ذخایرنفتی ما۴هفته دیگرتمام میشودوزمانی برای افزایش حجم ذخایرنداشتیم.رهبرشهید:مذاکره بنفع رئیس جمهورفعلی آمریکاست

Profile picture of ‌حسین‌
Replying to
#خوارج زمان خودتان بودید!سوپرعقب مونده‌های انقلابی شما بودید!رفاعه‌های زمان؟ به خودتان بنگرید!ای اشباه الرجال! بی بصیرت‌هایی هستید که عقلتان نم کشیده، حتی تجربه نزدیک #برجام را هم نخواستید ببینید!خاک بر سرتان که که خون امام شهیدتان هم بیدارتان نکرد!تنگه اُحد امروز را تحویل دشمن دادید!

Profile picture of ‌مریم احمدی نژاد‌
Replying to
جای بسی تأسف دارد که باز اهل کوفه نظرشان را به کرسی نشاندند

Profile picture of ‌فاطمه ساسانی‌
Replying to
ما ورهبری منتطر نتیجه کارهای شما هستیم

Profile picture of ‌Hossein Vahedi‌
Replying to
اجازه رهبری، غیر از رضایت رهبری است.۲.در جنگ صفین، گرچه حکمیت تحمیلی،با اجازه حکومتی امام(علیه السلام) انجام شد، اما تحمیلی و بدون رضایت امام علیه السلام بود.۳.اهل ولایت، به دنبال کسب رضایت رهبر هستند، نه تحمیل اجازه.#رضایت_رهبر#نه_به_تحمیل_اجازه

Profile picture of ‌من انقلابیم‌
Replying to
خب خداروشکرامشب متوجه شدیم معنای عقلانیت سیاسی و دیپلماسی مسئولانه از نظر شما،ایستادن مقابل امام است.ما با شما فرق داریم.#نمی‌پذیریم #خونخواهی_امام_شهید #یا_لثارات_الخامنه‌ای

Profile picture of ‌غلامحسین نجاری مقدم‌
Replying to
جناب آقای دکتر پزشکیان اینها که فرمودید صحیح اماقدرت واقعی در اطاعت از رهبری است واگرچه علی رغم شعارهای مکررتان متأسفانه در این آزمون ولایتمداری، با ارفاق تجدید شدید. ولی امیدواریم در ادامه راه آنچنان عمل کنید که رضایت خداوند متعال را فراهم آورید وعاقبت بخیر شوید

Profile picture of ‌باولایت🇮🇷تاشهادت🇵🇸 🚩خونخواه‌امامِ‌شهیدِامت🚩‌
Replying to
امام شهید انقلاب:⬅️️همه بدانند بنده تا نفس میکشم،اجازه نخواهم داد که بیگانگان با مصالح ایران بازی کنند⬅️من هم که نباشم،هرکس دیگری در این مسئولیت باشد،همینطور خواهد بود⬅️تا اصل نورانی ولایت فقیه در قانون اساسی هست،نخواهند توانست بنای مستحکم نظام را متزلزل کنند...خطبه‌های نمازجمعه تهران‌۱۳۷۹/۰۲…
Show more
14 MB

Replying to
انچه امروز به ارمقان اوردید چیزی جز خیانت به خون امام شهید و مردم مبعوث شده و بی اعتنایی به رهنمود های امام مجتبی بیش نبود ..

Profile picture of ‌محمد متین مرادی‌
Replying to
بشین تا تحریم هارو بردارن یا نمی فهمید یا خودتونو میزنید به نفهمیدنوقتی اونا میتونن مارو تحریم کنن ماهم میتونیم اونار تحریم کنیمنه اینکه کاسه گدایی بگیر دستت

Profile picture of ‌محمد بسحاق‌
Replying to
علی‌الاصول "مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید"

Profile picture of ‌محمد بسحاق‌
Replying to
مشی خوارج، مشی آن‌هایی‌ست که بازی برده را با دعوت به مذاکره و توجیه آن، به شکست کشاندند.اونایی که شب عاشورا توی خاموشی شب از خیمه امام حسین علیه‌السلام رفتن هم از امام «اجازه» داشتن.....