Replying toاسلام آباد گفته بود بخاطر مناسک مذهبی مذاکره کنندگان حضوری به سوییس نمیرن .. اگه به آبروی اسلام آباد فکر میکردین نمی رفتین چه خبر بود ....!!!
Replying to15 MBReplying toبه سران سه قوه@President@Ghalibaf @Ejeii توصیه #مؤکد میکنممطیع اوامر ولایت #مطلقه فقیه زمانم @Rahbar_enghelab_ir باشیدامروز اعتصام به حبل الله #اطاعت از رهبری با حفظ #وحدت همراه با #صبر راهبردی استاگر مطیع رهبرم باشید، حمایت اینجانب عطا اله طاهری را دارید…Show more
Replying toیکی از آسیبهای مذاکره با آمریکا همین است که شما را وارد یک توافق مبهم میکند و بعد برای اجرای همان توافق مبهم نیز باید دنبالش بدوید و به قول خودتان مطالبهگری کنید! توافقی که در آن، نه نحوهٔ اجرای تعهدات طرف مقابل روشن است و نه تضمین اجرا دارد، چه توافقی است؟
Replying toاین پاکستانی هایِ صهیون❗️ کنگر خوردن لنگر انداختنیه لحاف تشک بندازید براشون که راحت بتونن با کمک غربگداها علیه نظام کودتا کنن❗️#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩#شروط_چه_شد ⁉️https://virasty.com/velayat68/1781947574901359116❌سالها "یَا لَیتَنَا کُنّا مَعَک" گفتیم اما به وقت عمل، "هَل مِن نَاصِر" امام را نشنیدیم❗️امام صراحتا فرمود:«بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم...»و نسلهای بعد از ما خواهند بپرسد که این جمله را چگونه شنیدیم؟آیا پیام اصلی را دریافت کردیم یا چشممان فقط به آن بخشی بود که برای اتمام حجت فرصتی (شاید…Show moreShow this thread
Replying toاین میانجی احمق وظیفه اش چیست؟ یک کلام از میانجی در خصوص نقص آتش بس نمی شنویدتاکی باید به این سبک مذاکره ذلت بار ادامه دهیم
Replying toدولت واداده که در مقابل امام جامعه ایستاده جز خسران برای کشور چیزی نداره...دولتی در دست باند ظریف و روحانی و حرامی ها...خدا از اون هایی که این جماعت واداده رو سرکار اوردن نگذره
Replying toاز جمهوری اسلامی ایران مایه نذار نظر شخصی تاز نقض آتش بس لبنان تشکر کردی یا عقب نشینی صهونیستهاعه ببخشید فراموش کردم ترامپ بهتون هشدار داده بود
@Tavvab3dخدایا من شکایتم رو از این لشکریان یزید زمان به تو میکنم و از سرپیچی کنندگان از امر ولی فقیه اعلام برائت میکنم و کسانی که قتل عام شیعیان لبنان رضایت دارنو سیلی به حکومت اسلامی میزنن ننگ و مرگ بر شما فک نکن ازت میترسیم دیکتاتور بازی دراوردی گنده تر از شما پهلوی نجس بود که الان توی چاه توالت تاریخه
Replying toهیچی دیگه؛ فردا بلوچستان ایران را فاکتور میکنند واسه خودشون و #پزشکیان هم میگه چه اشکالی داره، این همه سال بلوچستان ایران مال ما بود، یه مدت قرضش میدیم به #پاکستان واسه رسیدن به #صلح_پایدار 😏
Replying toدیر نیست روزی کهدر آتش جهنم بسوزی البته قبلش مثل کثافتهای #اپستینی در دنیا رسوا خواهی شد
تهدیدت کردن عیب نداره تو رو کشتن یک ریس جمهور دیگه جات میگذاریم اینقدر گند زدی که به مرگت راضی هستیم خدا خیرشون بدهچطوز وقتی رهبر شهیدمون رو تهدید کردن عراقچی حروم لقمه گفت رهبر جدید انتخاب میکنیم تو چه **** هستی بخوایم ناراحتت بشیم تو نباشی مردم با خوشحالی رئیس جمهور جدید انتخاب میکنند