Replying to
Replying to#رهبر_شهید (۱۴۰۴/۷/۱) «قبول مذاکرهای را که با تهدید همراه است، هیچ ملّت باشرفی انجام نمیدهد، هیچ سیاستمدار خردمندی هم آن را تصدیق نمیکند. »…Show more
Replying toمگه مسؤلین ما توی سوئیس نیستند؟پس آمریکای وحشی ازاون سردنیاچراتهدیدمی کنه اگه هرمز روببندین ،مذاکره کننده هابه کشورشون برنمی گردندپس چرا دنیا به این وحشی ۲۵۰ساله کاری نداره؟آمریکای ۲۵۰ساله واسراییل ۸۰ساله تمام دنیارو به گندکشیدند
Replying toهر چقدر خبرها و صحبت های رئیس جمهور رو دنبال نمیکنیم بیشتر آرامش داریم....
Replying to#تنگه_هرمز و وضع عوارض عبور مرور بر آن برعهده کشورمان است و باید در اسرع وقت انجام شود...#علی_الاصول #نظر_دیگری_داشتم#بازگشت_به_نظر_رهبری #منتظر_تحقق_شروط#مذاکره_عاقلانه_شرافتمندانه_هوشمندانه_نیست#شطرنج_با_گرگها
Replying toدکتر پزشکیان عزیزدولت میتواند از پول غرامت جنگی۵۰۰ همت به افزایش۵۰درصدی کالابرگ اقدام کندبا این کار تولید کننده و کشاورز محصولات خود را میفروشد و زمینه افزایش سرمایهگذاری در تولید فراهم شده و از طرف دیگر با افزایش تنوع خوراکی سفره مردم علاوه بر بهبود معیشت، کاهش بیماری و بهبود بخش درمان را دارید6 MB
@Kishi1dReplying toوقتی برای حرفهای تکراری و نداریم و نمیشه و نیست و...نداریم .صبح تا شب به لطف دولت وفاق دنبال معیشت هستیم .
Replying toواقعا خجالت نکشیدی ترامپ سگ زرد بهت گفت دهنت رو ببند؟؟؟هنوز تیم مذاکره کننده سوئیسه؟؟؟واقعا چقدر خواری و خفت؟؟؟ترامپ جرأت میکنه با رئیس جمهور چین اینجوری حرف بزنه؟؟؟؟؟
Replying toسال ها بعد از واقعه عاشورا، یکی از افراد لشکر عمرسعد، در کنار کعبه، از عبدالله بن عمر در مورد نجاست خون پشه سوال میکنه.اونم جواب میده؛ خون فرزند رسول خدا رو ریختید، اکنون از خون پشه سوال میکنید!حالا یه عده بر حکم ولی خدا پا گذاشتند، حالا در جرم نبویان داستان سرایی میکنند!!!
Replying to(مسعود پزشکیان برای امضاء توافق با دشمن ضمانت کرد و مسئولیتش را به عهده گرفت)حالا همان دشمن یانکی که با امضاء توافق وضعیت نفت،غذا کشورش خوب شده=به پزشکیان داره بد و بیراه میگه.ساده لوحی پزشکیان که حد و مرز نداره=علاوه بر داخلی ها+ حتی دشمنان خارجی هم از این نقطه ضعف پزشکیان سوء استفاده میکنند....
@Shojai1dReplying toملت خر نیستن، شما دفترتون توییتره بقیه جاها کشکه، یه ایکس تنها بنویسید خودتون را راحت کنید. یادم نمیاد مطلبی از شما در شبکه های داخلی منتشر شده باشه. شما دشمن نشناس هستید اونم بشدت و همین دولت را بدبخت خواهد کرد چون اعتمادتون به آمریکا واقعا باعث شگفتی آدم میه جالبه هر دفعه هم ضربه میخورید ازش.
Replying to#برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#علی_الاصول ✅️https://virasty.com/velayat68/1782063889013184275🔻بازنشر شده در رسانه رسمی رهبری همزمان با سفر تیم مذاکره کننده با شیطانِ بزرگِ قاتلِ امامِ شهیدِ امت و هزاران شهید دیگر به ژنو❗️💬هر خونی، خونبهائی دارد که قاتلینِ جنایتکارِ شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.۲۶/اسفند/۱۴۰۴@Rahbar_enghelab_ir #برگردید_به_نظر_امام#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#…Show more