#آرامش=دنبال نکردن اخبار رئیس جمهور
Replying toکوریدور های کشور همیشه مورد نظر دکتر رئیسی(ره) بود..مستدعی است به این وصیت حکیمانه این شهید بزرگوار عمل کنیدهمانطور که ورود دکتر رئیسی (ره) را تبریک گفتم، به دکتر پزشکیان هم تبریک عرض میکنمدکتر پزشکیان دست پر و موفق تهران برگرد
Replying to#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️#خونخواهی_امام_شهید 🚩#برگردید_به_نظر_امامhttps://virasty.com/velayat68/1782248457178027752غلط میکند کسی که خلاف نظر اصولی نائب برحق امام زمان(عج) حرکت کندهر کس و در هر جایگاهی که باشد قطعا از اهالی سقیفه(کودتا) است خدماتی بالاتر از یاران پیامبر صلیالله علیه و آله و سلم که نداشتید ملاک ما حال فعلی افراد است هر کس در دایره نظرات اصولی امام جامعه گنجید حمایتش میکنیم خلاف امر و ن…Show more
Replying toاون دنیا من یکی یقه ی تورو ول نمیکنم یه ایران رو خون به دل کردی با این نوع حرف زدنات اشتباهی ترین آدمی که میتونست توبدترین و اشتباه ترین زمان ممکن وجود داشته باشه خودت هستی و بس3 MB
مبارک باشه این مرتیکه بیغیرت با همکاران بی همه چیزش قطع کردن برق رو هم شروع کردند چه بی سر صداخدا بیامرزد شهید بزرگوار رئیسی عزیز را که حتی چند دقیقه قطعی در دولتش رو بر نمیتابیدید بی شرف ها
Replying to
Replying toپزشکیان گوش کنبرات مفیدهدکتر علی شریعتیامریکای امروز رو توصیف کرده2 MB
Replying to♨️صحبتهای صریح سیدرضا نریمانی درباره طعنههای اخیر رئیسجمهوراین قرار داد بین رئیس جمهور ایران و آمریکا ست ما و رهبر نظاره گریم9 MB
Replying toآقای رئیس جمهور محترم میشه این دوسه شب باقی مونده را لطف کنی منت بذاری دختراتو از وسط خیابون جمع کنی؟؟ البته میدونم که نمی تونیعرضه داشتی خانواده واقعی خودتو جمع میکردی2 MB602 KB
Replying toآقامون نرفت که تو بری با قاتلش توافق کنی اونم مذاکره ای که گفت بی شرفی و بی خردی هستمی کشیمت پایین اگر نگی غلط کردم خلاف حرف رهبر صحبت می کنی؟به رزمنده ها بی احترامی می کنی؟مرتیکه بی ادب بی چشم و روبرو روی خونه بچه های خودت سازندگی کن مرتیکه بی ایمان باسن بوس ترامپ#اسلام_آمریکایی8 MB9 MB
@Z_Amiri2dReplying to🔴پرفسور درخشان: تنها راه جلوگیری از امضای تفاهمنامه نامه استیضاح پزشکیان و محاکمه اعضای تیم مذاکره کننده است پن : امیدوارم نمایندگان باغیرت این جرثومه گان فساد بخصوص قالیباف وپزشکیان رو عزل کننذ
Replying toیکشنبه ۷تیر ،ساعت ۸ صبح ، #نمایندگان_مجلس #کفنپوش جلو در مجلس #تحصن می کنن تا مجلس باز بشه ، و این تحصن تا #تسلیم شما و قالیباف به قانون اساسی جمهوری اسلامی ادامه خواهد یافت .#دیکتاتوری
Replying toاونقدر بد قدم و نحس بود که خوندن پیامهاش هم نحسی میاره🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Replying toدیکتاتور بی ایمان اجماع رأی تون تو سرتون بخورههمتون به فدای یک تار موی آقارهبرم لب تر کنه مرایکه دیکتاتور مخالف نظر رهبر از تخت به زیرت می کشیم فکر کردی کی هستی که در برابر نظر ولیّ فقیه نائب امام زمان وایسی؟وظیفت بوده هرچی به نیروی مسلح دادی حقشون بودهمرتیکهزبونت لال بشه الهی بی حیا8 MB9 MB
Replying to andفامیل دور دکتر پزشکیان قبلترا فامیل نزدیکش بوده1 MB