از گندم ری نخواهید خورد
@mhsaeb2dReplying to
Replying toدر خصوص بحث ورود گندم به ایران من از اینجا میخوام وزیر جهاد کشاورزی رو پاسخگو بکنم که در برابر این حرکت چه جوابی به مردم داره؟سوای بحث استراتژیک و ملی،جواب کشاورز این مملکت روچطور میخواد بده؟ کشاورزی که گاها خرج یکسال زندگیش فقط با کشت گندم تامین میشه اصلا دولت ایشون رو آدم حساب کرده در این جریانShow this thread
Replying toاگه بن سعد به گندم ری رسیدتو هم به ذرت و یونجه امریکا می رسی
Replying toمجلس را باز کنید در صحن علنی ننگ نامه را پاره کنید ... وقت استیضاح یونجه خورها شدهhttps://virasty.com/usershiri/1782300617777252176
@E_hfa2dReplying to#گندم آمریکایی اینم نتیجه ی تفاهم احمقانه و ساده انگارانه خطرات مورد توجه فرزندان و آیندگان ما #رییس_جمهور#قالیباف #مذاکره24 MB
Replying to🔴 سخنان کوبنده یک خانم علیه مذاکره در شب تاسوعا در میدان آزادی تهران33 MB
Replying toداشتن دوباره همچین رییس جمهور ی برای ایرانم آزوست(ایشون زمانی این حرفو زدن که ایران در گندم خودکفا نبوده!)کاش پزشکیان یه دور تاریخ و ماجرای حسین و عاشورا رو بخونه جنگ حسین جنگ آب نبود جنگ آزادگی و شرافت بود جنگ حق خواهی بودبه والله که عزت و شرف بالاتر از نان است#سیاست#جنگ#دشمن#تنگه#مرگ_بر_آمریکا
آ #پزشکیان شما خادم این ملت هستید و نفت هم مال پدری کسی نیست،سرمایه کشور هست تا از ناموس و خاک این کشور دفاع بشهنکنه آ پزشکیان انتظار داشتندبشینیم آمریکای ملعون بیاد بزنه کودک و مرد و زن ایران را به خاک وخون بکشه و نفت بمونه کنار تا غارت بشه توسط دشمن☹️ وظیفه تون بوده و الا به جرم خیانت وسط جنگ ..
Replying toحضرت آقا به تیم مذاکرات جواب دادند که این مذاکرات نه به خیر دنیای شماست و نه آخرت شما و این مذاکرات جلوی زدن زیرساخت را نمیگیرد.اعضای شعام اصرار داشتند که باید مذاکره کرد و تعهد دادند و مجوز گرفتند!✍ ❌ هشدار_هشدار_هشدار ❌ @Andishkadeh_Forghan
@Bg13672dReplying toای خدا رحمتت کنه لاریجانی.روزی که ذوالقدر اومد گفتن وااای نویسنده کتاب پایان اسرائیل اومد.همه ذوق مرگ شدیم.نگو اینم مالیده بابا.اینم چنان درگیر وام و تردستی اینا کردن که وقت و حوصله دفاع و مقابله با اینا رو نداره
یه کاغذو خودکار دست گرفتید به جای رسیدگی وضعیت اقتصاد و فرهنگ و انجام شروط امام خامنه ی، به این و اون تبریک وتسلیت ارسال میکنید !اعصاب درست حسابی هم نداریدو دائم با تندی به ملت حمله میکنید .اون یارو هندی هم بخواد مراسم امام شهید بیاد دعوت شما ملاک نیست . صاحب عزا امام امت و امت که راضی نیستیم !
Replying to