Replying toخاک بر سر شما بیغیرتها من نمیدونم این مردم باعزت چجوری گیر شما مفلوک های بیعزت و بی غیرت افتادن
Replying toاین پاکستان همون پاکستانی که چند روز پیش گفت ما با آمریکا برادر هستیم !!!! ولی ما ایرانی های با غیرت با آمریکا پدرکشتگی داریم !!!!
Replying to🔴 سخنان کوبنده یک خانم علیه مذاکره در شب تاسوعا در میدان آزادی تهران33 MB
Replying toتاریخ بشر پر است از افرادی مانند#قاليباف #پزشکیان عراقچی و ظریف و روحانی ....همین الان هم #قاليباف_پزشکیان عزل بشوند #جریان_باطل افراد دیگری را نمایان میکنداین مردم هستند که نباید فریب بخورند از جریانی که در مقابل حق صف آرایی میکنند#مردم_مبعوث باید با کل تاریخ بشر تفاوت داشته باشند.Show this thread
@Bg13672dReplying toآخه نا مسلمون میایی به سپاه و ملت منت میزاری که بهتون از جیبمون نفت و پول دادیم که بجنگید بعد میری دستمال کش اجنبی بیشرف میشی که چی؟صلح برقرار کرده.خوب احمق این شد افتخار.چرا توی ایکس؟مگه سکوی دشمن نیست؟لعنت به تو و خاندانش و همفکرات
@Drgheh2dReplying toمرگ بر آمریکامرگ بر اسرائیلمرگ بر سازشگرمرگ بر مزدور غربپرستمرگ بر غربگرایان لیبرال ریشومرگ بر ضد ولایت فقیه
Replying toآقایان پزشکیان وخالیباف مذاکره کنندهبدون هیچ تعارف و رودربایستی میگوییماگراینرفتار ترامپ و بی تفاوتی شماادامه پیداکندمردم مجبورخواهندشدبه هرقیمت دولت ومجلس راخلع کنندفکرنکنیداتفاق مهمی درنبود دولت ومجلس خائن خواهدافتادایران بارهابدون مجلس ودولت بهترازبودن امثال شماضعیف النفس های غربگدااداره شده
Replying toنه پولهای مسدود شده میخواییم نه رفع تحریم میخواییم نه اورانیوم ونه حتی خسارت ،فقط میخواهیم آمریکا از منطقه گورشو گم کنه جوری فراموشش کنیم که انگاراصلا نبوده پول واورانیوم بعدا جاش پرمیشهامنیت تنگه هرمز هم فقط با سپاه پاسداران وارتش جان برکف خودمونهبقیه گو میخورند نظرمیدن
Replying toچون بهت دکترای افتخاری دادن میخوای روابط گسترده کنی؟لنگ گندم و دارو از آمریکای جنایتکار بودیم؟خدا میدونه با اون گندم و داروی آمریکایی چه بلایی به سرمون بیاد، تو رو به روح همسرت دست از سرمون بردار چرا انقدر بهمون داری خفت میدی؟#خونخواه_شهداییم#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #لبیک_یا_خامنه_ای
Replying toجناب آقای دکتر پزشکیان!جناب فوق تخصص جراحی قلب!بالاغیرتا بیش از این قلب این ملت را خون نکن!!!❤️
البته یک تفاوت اساسی هم باهم داریم و اون اینکه پاکستان خیلی راحت و بدون هیچ سنگ اندازی فعالیت هسته ای خودش رو داره وما متا سفانه چندین ساله برای داشتن حق مسلم خودمان داریم انواع فشار ها رو تحمل میکنیم. ای کاش مسئولین ما هم مثل پاکستان معاهده NpT رو در سازمان ملل پاره میکردند.
جناب پزشکیانمثل اینکه اساسا نقشه راه را گم کرده اید.مردم چهار ماهه کف خیابون هستند ، چون بناست آمریکا رو کلا از #منطقه بندازیم بیرون!!!به مدیرانتون و معاون وزیر خارجه تون هم بگید!
Replying toچه تجارت خوبیبه ایران حمله کنیم ذخایر نفت مان را روی ۱۱۰ دلار بفروشیمسپس با ایران توافق کنیم ذخایر را روی ۷۰ دلار بخریم
Replying toتقدیر برای میانجیگری ؟انقدر نیاز داشتین به این کمک ؟؟؟؟