واگذارت کردیم به غیرت الله
احسنت بر رئیس جمهور که شمر ۱۴۰۰ پیش را دارد لعن می کنه و اما دست در دست شمر زمانه می خواهد بدهد
@Ain_Ain1dReplying toامام موسی صدر(ره) «در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد، شِمر هم سینه می زند !»
Replying toA disgusting traitor, shame on you and shame on your accomplices. شرم بر خیانتکار پر نیرنگ و هم دستانش
Replying toدم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو دوکتور؟مخالف نظر رهبری عمل میکنید و روضه حضرت عباس هم شرکت میکنید؟ توی مرام حضرت عباس این چیزا نبوده ها!
دوستان فضای مجازی و جنگ نرم فراموش نشه، اینستاگرام، و توئیتر X، نباید اجازه بدیم پیروزی جنگ با ننگ مذاکره ذلیلانه، به کاممون تلخ بشه.فعلا که منتظر و مطالب ۱۰ بند هستیم، تا بعدهرگز اجازه نخواهیم داد چون سالهای پیش با مفتضحی به نام برجام ایران ویران شود.
Replying toبا یزید بیعت کرده چطور اهالی اون مسجد راهش دادند، ننگ بر اون جماعت، قرار به خورشون یونجه ی دستکاری شده بدن و پذیرایش بودن، پذیراییش کنید که تا چند وقت دیگر به مراسم ختمتان هم نخواهد آمد
Replying toتوصیه میکنم مؤمنین در نمازجمعه شرکت کنندhttps://virasty.com/parliamentarycandidate5776/1782375132564808893عطا اله طاهری8 MBمردان و زنان #مؤمن را دعوت به شرکت در #نمازجمعه میکنماین #خطبه های #ارزشمند نماز عبادی و سیاسی #خیبرشکن و #وحدت #آفرین جمعه بوده است که با ما شا الله و لاحول و قوة الا بالله انقلاب اسلامی را از گردنه سخت ۷تیر ۱۳۶۰ تا فتح خرمشهر در سال ۱۳۶۱ عبور داد..@Leader @Rahbar_enghelab_ir @Hajaliakbari_ir8 MB832 KB6 MB8 MB
Replying toاز جناب پرزززززیدنت استدعا داریم برگردند به حسین و یک حسینی واقعی باشند.
Replying toظاهرا قرار نیست کسی پاسخ یاوهگویی های سگ زرد و دولتمردان آمریکا را بدهداز مردم گلایه نکنیدوقتی روایت اول را نمیگوید روایت دشمن غالب میشود
@Drgheh1dReplying toبرنامههای پرزیدنت پزشکیان: سفر به تبریز + همایش + پیگیری کارهای اصلاحطلبها + سخنرانی با مضمون ما خیلی بدبختیم + توئیت با مضمون ما خیلی خوبیم و با کسی جنگ نداریم + سفر به تبریز + داداشی خطاب کردن دشمنان قسم خوردهی ایران + گرانسازی ارز و انرژی + سفر به تبریزموفق و موید باشید!
Replying toآقای پزشکیان عاشورا فقط مشکی پوشیدن و رفتن در مراسم نیستباید یاد بگیری که بین الذله و السله و #هیهات_من_الذله باید از حضرت عباس ع که برادران و خواهران ترک ارادت ویژه ای دارند ، یاد بگیری که امر ، امر امام است نه اینکه یک غلطی بکنی و بر خلاف نظر ایشان اصرار کنی.#نمیپذیریم