زنبور ماده پس از مرگ جفتش ( همسرش ) برايش قبر حفر ميكند جنازه را زير بالهايش حمل ميكند و با احترام دفن ميكند ...راستی چه كسی وچه نيرويی به اين حشره اينرا آموزش داده ؟؟ ازعجيبترين ونادر ترين فيلمی كه تا بحال ديده شده
حاجی چرا جوگیر شدین؟!اولا مگه زنبور مثل پرنده ها جفت تکی داره؟!نظام زندگی زنبور کاملا متفاوت و مبتنی بر نظام کندو و ملکهسحالا خوبه کاملا هم تابلو بود که زنبور بی نوا یک ملخ رو دفن کرد نه زنبور!