🔻جناب سعدی بفرمایید کنار، نوبتِ ایرج‌میرزاست!😋با پوزش، اگر گمان کردید با مظلوم‌نمایی و زنجموره و یادآوری تمدن و انسانیت ایرانی، کارتان پیش می‌رود، باید بگویم سخت در اشتباهید!
قضیه دیگر از فاز «بنی‌آدم اعضای یکدیگرندِ» سعدی گذشته؛ الان فقط با فحش و فضیحت‌های عبید زاکانی، ایرج‌میرزا، انوری و مابقی دوستان کار جمع میشه!خانواده اینجا نشسته و بنابراین اکتفا می‌کنیم به همین مصرع:«بچش حالا که این پاداشِ آن است» 😊
جهانی که برای سفره‌ی ما تحریم و قحطی خواست، حالا نباید توقع داشته باشد نگران نانِ شبش باشیم. 🤔
10:14 - 17 May 2026
politics
International Relations
War

1 Reactions
85 Views