تا کی میخواهیم بشینیم و با عنوان تعلیق مذاکرات مثلاً امریکا رو تحت فشار قرار بدیم؟؟؟فکر نمی کنین در طول مدت این تعلیق ضرباتی که به لبنان و حزب الله وارد میشه غیرقابل جبران و به دور از جوانمردیه؟؟؟تنها کاری که الان میتونه این بن بست رو بشکنه پاسخ قاطع و همه جانبه محور مقاومت به اسرائیل هست و لاغیر.
